De rapporten bevatten informatie zoals click-through rate, de kosten per klik, CTR, kosten per conversie tarief. Andere rapport worden geleverd door Google zoals wijzigingen in de zoektermen en klikken op specifieke links.

Een andere online tool gratis beschikbaar is de Google rapport viewer. De verslagen informatie te geven, zoals het totale aantal bezoekers, het aantal keren dat ze geklikt op een specifieke pagina, website locatie, tijd besteed aan pagina, de pagina grootte en het aantal pagina's per bezoeker. Dit geeft informatie die webmasters kunnen gebruiken om een ​​aantal slimme beslissingen over de beste pagina's te bevorderen.

Het is belangrijk te onthouden dat deze instrumenten alleen worden gebruikt om webverkeer te beheren. Deze tools zijn niet voor direct marketing en daarom moet je voorzichtig zijn bij het kiezen van de juiste gegevens te voeden in het systeem zijn.

Zorg ervoor dat je analytics gebruiken om uw bedrijf te verbeteren in het algemeen. In staat zijn om vast te stellen en te verbeteren zoekmachine rankings zal zeker helpen uw bedrijf om te slagen. Het maken van relevante beslissingen op basis van de analytics rapporten kunnen leiden tot het maken van de juiste keuzes voor uw bedrijf.

Houd er rekening mee dat als u gebruik wilt maken van de nieuwe dingen die beschikbaar zijn voor uw bedrijf te verbeteren dan moet je hebt ingesteld Google Analytics en actief is. Zo kunt u weloverwogen beslissingen te helpen verbeteren van uw bedrijf.

Als u wilt verbeteren uw bedrijf Zorg ervoor dat u overwegen gebruik te maken van deze tools om u te helpen. Analytics is belangrijk voor webmasters omdat het hen in staat stelt om te weten hoeveel verkeer ze krijgen en de trends rond dat het verkeer.

.