Houd de boodschap eenvoudig: Zoveel mogelijk, vermijd het maken van uw boodschap te ingewikkeld. Het moet kort en to the point te zijn; het moet in het oog springende en aantrekkelijk voor mensen. Houd uw woorden kort en zoet. Zorg ervoor dat de tekst kleuren passen het visuele ontwerp van uw stand en dat er geen afleidende rommel rond.

Gebruik Markeren en Design: Als u nodig hebt om hoogtepunt afbeeldingen in uw stand, is het best om kleur te gebruiken in combinatie met andere elementen in uw grafisch ontwerp. Bijvoorbeeld met behulp van een donkere, ingetogen schaduw van kleur op uw bewegwijzering kan de indruk van de professionaliteit en intelligentie te creƫren, terwijl de kleur van uw grafische vormgeving past perfect bij de kleuren en afbeeldingen in de cabine. Hetzelfde geldt voor het benadrukken van uw afbeeldingen met lettertypen: doe uw grafische opvallen door proppen ze in een te kleine ruimte.

Tot slot, als het gaat om graphics en het ontwerp voor uw stand, moet u het huren van een professional. Dit is omdat ze kunnen u helpen uw bericht te ontwikkelen, houd het simpel en kort, en houdt de kleuren, afbeeldingen en tekst georganiseerd, zodat uw graphics zijn gemakkelijk te zien en te lezen. Immers, u wilt uw afbeeldingen en andere grafische ontwerpen die in het oog springende, aandacht krijgt, uitnodigend, en onvergetelijk zijn voor uw klanten en bezoekers.

.